آشنایی با بازار نراق - استان مرکزی

آشنایی با بازار نراق - مرکزی


آَشنایی با بازار شهر نراق - استان مرکزی
محمد ملاحسینی
شهر نراق در 15 کیلومتری دلیجان، حد فاصل شهرستان‌های قم و کاشان و در محدوده استان مرکزی قرار دارد.

از آثار تاریخی ارزشمند و باقی مانده این شهر، می‌توان به بازار سرپوشیده و قدیمی آن ...

ادامه نوشته

آشنایی با بازار قزوین

آشنایی با بازار قزوین


آشنایی با بازار قزوین! استان قزوین

محمد ملاحسینی

بازار قزوین، از جمله دیدنی‌ترین آثار معماری شهر قزوین به شمار می‌آید. این بازار تشکیل شده از تعدادی سرا و تیمچه، و مجموعه‌ای زیبا و دیدنی است که جاذبه گردشگری فراوانی دارد. ...

ادامه نوشته

بازار اینترنتی روسها برای فروش محصولات نانویی راه اندازی می شود

بازار اینترنتی روسها برای فروش محصولات نانویی راه اندازی می شود

بازار فروش محصولات نانو توسط روسها

"روس نانو" شرکت دولتی روسیه که برای توسعه و پیشرفت فناوری نو تأسیس شده است، قصد دارد آنها را از طریق فروشگاههای اینترنتی به فروش برساند.

"روس نانو" شرکت دولتی روسیه که برای توسعه و پیشرفت فناوری نو تأسیس شده است، قصد دارد آنها را از فروشگاههای اینترنتی به فروش برساند.  بدین منظور، اول ماه ژوئن  سایت جدیدی تحت عنوان ...

ادامه نوشته

حضور پررنگ‌تر بزرگترين شرکت‌هاي اينترنتي دنيا در خاورميانه

حضور پررنگ‌تر بزرگترين شرکت‌هاي اينترنتي دنيا در خاورميانه

حضور شرکت یاهو در خاورمیانه

دو شرکت بزرگ اينترنتي آمريکايي، گوگل و ياهو، که طي فصل گذشته تقريبا با کاهش درآمدهاي جهاني خود مواجه شده‌اند، نسبت به قبل تمرکز بيشتري بر بازار خاورميانه دارند و با حضور پررنگ‌تر در اين منطقه موفق شدند درآمدهاي تبليغاتي خود را از اين بازار افزايش دهند.

شعبه ياهو در خاورميانه موفق شد در دوره زماني سه ماهه گذشته سود خود از بازار اينترنتي خاورميانه را دو رقمي کند و اين در حالي بود که گوگل نيز در اين مدت همچنان بر سرمايه‌گذاري‌ها
ادامه نوشته

آشنایی با مجموعه بازار قدیمی همدان

آشنایی با مجموعه بازار قدیمی همدان


گردشگری

محمد ملاحسینی
مجموعه بازار سنتی و کاروانسراهای شهر همدان، از 38 بازار و راسته بازار و 26 سرا و کاروانسرا تشکیل شده و اکثراً نقاط آن با سبک معماری دوره قاجاریه ساخته شده‌اند

در گذشته، هر یک از راسته‌ها و کاروانسراهای این مجموعه به عرضه یک کالای خاص ...


ادامه نوشته

مدیریت بازاریابی و بازار IT – شرحی بر ابعاد مارکتینگ

مدیریت بازاریابی و بازار IT – شرحی بر ابعاد مارکتینگ




در این پست به بررسی تفضیلی این ابعاد در حوزه بازار IT خواهیم پرداخت:

 

1-بازرگرایی: توجه ، تمایل و گرایش به مشتری و بازار

گرایش به بازار و نیازهای مشتریان اولین ویژگی بازاریابی جدید است. مدیران کامیاب کسانی هستند که سازمان خود را با شرایط روز همگام می سازند. این همگامی زمانی امکان پذیر است که کارکنان و مدیران ، گرایش به بازار را بعنوان یک فرهنگ و بینش پذیرند و دنبال کنند. بعنوان یک مثال ساده ...

ادامه نوشته

بازارسازی

بازارسازی

بازار سازی با عراق - جلسه ای جهت همکاری های مشترک با کشور عراق

با آگاهی از وضعیت بازار و یافتن مناسبترین بخشهای ان با توجه به موقعیت و امکانات سازمانع مهمترین تلاش بازاریابان و مدیران ایجاد، افزایش و حفظ بازار است. بازارسازی یعنی نفوذ در بازار و معرفی و شناساندن ...

ادامه نوشته

بازارشناسی

بازارشناسی

بازار شناسی - فرش و گلیم دستباف ایرانی نماد ایرانیان


شناخت، لازمه هر حرکت عاقلانه و هر تصمیم اصولی است. شناخت بازار تلاشی نظام مند است برای گردآوریع ضبط و ثبت اطلاعات مربوط به همه اجزای تشکیل دهنده نظام بازار مانند خریداران بالقوه و بالفعل، فروشندگان بالقوه و بالفعل، واسطه های گوناگون، رقبا، محصولات و خدمات موجود و ...

ادامه نوشته

بازارسنجی

بازارسنجی


بازار سنجی و تعریف آن در علم بازار یابی

یکی ازآفتهای مدیریت « با گذشته و در گذشته زیستن» است و یکی از مفیدترین حرکات هر مدیر بررسی و ارزیابی گذشته و تجربیات است.

 بازارسنجی یعنی تحلیل موقعیت بازار با توجه به آنچه ...

ادامه نوشته

بازار گردی منجر به افق سازی ذهنی میشود

بازار گردی منجر به افق سازی ذهنی میشود



دنیای متحول امروز سکون و کهنگی را نفی کرده است. هر روز پدیده ای نو، حرکتی تازه، ایده ای جدید و خواسته ای متفاوت مطرح می شود؛ به همین دلیل یکی از مهمترین ابعاد بازاریابی امروز« ویترین گردی» جهانی ...
ادامه نوشته

 مهندسی بازار

مهندسی بازار

حضور در بازارهای هدف، مکانیسم خاص خود را دارد و البته تاکنون راه­های متفاوتی تجربه شده است. اما آنچه امروز جا دارد تا در دستور کار قرار گیرد، موضوع مطالعه و تحقیقات بازار به روش علمی است.

می­فهمیم آیا کالای ما قابلیت بازار مورد نظر را دارد، اگر قوت دارد ...

ادامه نوشته

بازارگردی در جزیره کیش

بازارها و مراکز تجاری کیش

 


 یکی از شاخص های عمده اقتصادی و تجاری هر منطقه ای  بازارها و  مراکز تجاری  سنتی و مدرن آن منطقه می باشد کثرت بازدید کنندگان از بازارها و مراکز تجاری موجود حاکی از ثبات اقتصادی، اطمینان  و ...

ادامه نوشته