نقش جامعه در ترویج کارآفرینی

نقش جامعه در ترویج کارآفرینینقش جامعه در ترویج کارآفرینی

امروزه كارآفرینی بعنوان عنصر حیات آفرین و دگرگونی بخش و نیز عامل تغییر در تجدید ساختار جوامع می رود تا در سازگاری و تعامل با تحولات عمیق و شتابان عصر شگفت آور اطلاعات و ارتباطات و در راه ارتقاء و رشد جهشی شاخص های توسعه ای ملت ها در جایگاه یك عامل رقابتی نقش بارز و ارزنده ای را ایفا نماید.كارآفرینان در مقام انسان های متعالی، جوامع را از ركود و ایستایی، خمودگی و سستی رهانیده و بسوی پویایی، حركت، انسجام و توسعه ی متوازن رهنمون می سازند.آنان همچنین برای سازمان ها، بنگاه ها، اجتماعات و كشور ها مزیت آفرین بوده و دراعتلا و ترقی انسان های دیگر و در جهت تامین آسایش و رفاه، خوشبختی و رفع نیاز های اساسی جوامع خود از هر گونه كوشش و تلاشی فروگذار نمی باشند.

با مطالعه در ویژگی ها و خصایص روانی و رفتاری آنان به بسیاری از عناصر تعالی آفرین همچون: توفیق طلبی، سخت كوشی، همت والا، اراده قوی، مسئولیت پذیری و تعهد در قبال جامعه، آینده نگری، برخورداری از روح متعالی، شیفتگی نسبت به كار و تلاش، ایثار و فداكاری و بسیاری از شایستگی ...

ادامه نوشته

تسلط"چندشغله‌ها"بر بازار کار

تسلط"چندشغله‌ها"بر بازار کار


افزایش فشارهای اقتصادی، بالا رفتن نیازهای خانواده‌ها، تمایل به درآمد بیشتر و نبود امنیت در یک شغل؛ از دلایل اصلی است که امروز 80 درصد نیروهای شاغل در بنگاه‌ها به کار دوم و به اصطلاح چند شغله شدن می اندیشند. "چند شغله" عنوان جدیدی که امروز برخی از افراد با خود یدک می کشند. در واقع افزایش روزافزون هزینه های زندگی، تمایل افراد به کسب درآمد بیشتر، تلاش در بهبود وضعیت زندگی و نیازهای روزافزون فرزندان از جمله دلیل روآوردن افراد به شغل های دوم و سوم است. ...

ادامه نوشته

زندگینامه آنتونی رابینز  -  نام رابینز همواره با کلمه موفقیت توأم بوده .

زندگینامه آنتونی رابینز  -  نام رابینز همواره با کلمه موفقیت توأم بوده .

Description: http://lh6.ggpht.com/_OQgYQ9CsO80/TZOy9N9yZHI/AAAAAAAABm8/vuDZZ86d5vs/Anthony-Robbins%5B7%5D.png

آنتونی رابینز( ( Antony robinz در سال ۱۹۶۱ در خانواده ای نسبتاً فقیر به دنیا آمد. پس از گرفتن دیپلم متوسطه به کارهای گوناگون روی آورد، اما توفیق چندانی نیافت. در سن ۲۲ سالگی در آپارتمان ۴۰ متری محقری، زندگی مجرد فقیرانه ای داشت و به گفته ی خودش، ناچار بود ظرفهای غذای خود را در وان حمام بشوید. گذشته از گرفتاری های مالی، بر اثر پرخوری و بد خوراکی، بیش از یکصد و بیست کیلوگرم وزن داشت، و به علت چاقی، دچار تنبلی، بی حالی و خواب آلودگی شده بود. اما در عین فقر و فلاکت، رؤیاها و آرزوهای جاه طلبانه ای داشت، و در عالم خیال، خود را در قصر زیبایی در ساحل دریا و نزدیک جنگل سرسبزی مجسم می ساخت و برای خود همسری شایسته ...

ادامه نوشته

بازاریابی اینترنتی از دیدگاه کاسپید

بازاریابی اینترنتی از دیدگاه کاسپید

بازاریابی اینترنتی استراتژی‌های بازاریابی اینترنتی كاسپید برای رونق كار تجاری شما طراحی شده است. این استراتژی شامل ایجاد محتوای گویا، طراحی جذاب برای وب سایت و لینك مربوط به صفحات شما در مكان‌های مختلف وب می‌باشد.

با افزایش چشمگیر شمار مخاطبان اینترنت که هر لحظه رو به افزایش است و با توجه به قابل دسترس بودن اینترنت در سراسر نقاط جهان، امروزه کلیه تولید کنندگان و تاجران نیز ترجیح می‌دهند تا بازاریابی خود را از طریق اینترنت نمایش دهند. ...

ادامه نوشته

بازار خودروي ژاپن باز هم سقوط كرد

بازار خودرو های ژاپنی هم سقوط کردبازار خودروي ژاپن باز هم سقوط كرد

 

فروش انواع خودروهاي نو در ژاپن در آگوست 2011 با افت 26 درصدي مواجه شد.

به گزارش ايسنا، اين براي دوازدهمين ماه پياپي است که فروش خودروهاي نو در ژاپن با کاهش مواجه مي شود. انجمن خودروسازان ژاپن اعلام کرد که تاثيرات منفي ناشي از زلزله و سونامي در اين کشور بر کاهش فروش خودرو در بازار ژاپن بي تاثير نبوده ...

 

ادامه نوشته

عرضه گوشی های یاهو در بازار ژاپن

عرضه گوشی های یاهو در بازار ژاپن

عرضه گوشی های یاهو در بازار ژاپن

یاهو شرکت اینترنتی فعال در زمینه ی موتور جستجو وب و ایمیل قرار گوشی موبایلی با برند خودش یعنی Yahoo را در ژاپن عرضه کند. سیستم عامل این گوشی اندروید خواهد بود.
سخت افزار این گوشی هم مدلی از گوشی Sharp AQUOS 009SH است. نسخه ی ۲٫۳ اندروید همراه برنامه های مخصوصی مثل Yahoo Home و Auctions خواهد بود که از سرویس های یاهو بهره می برند. این گوشی با قراردادی با اپراتور SoftBank به همراه عضویت دو ساله رایگان در قسمت کاربران پولی یاهو در ماه آینده به فروش خواهد رسید.

http://mihanstar.com

ساخت تبلیغات تأثیر گذار

ساخت تبلیغات تاثیر گذارساخت تبلیغات تأثیر گذار

 

ساخت تبلیغات مؤثر با تعیین اهداف آن آغاز می شود. آیا تبلیغات بایستی تصویری ذهنی از شرکت یا کالا را بفروشد؟ آیا انتظار از تبلیغ کشاندن خواننده به نقطه خرید است یا این که صرفاً ارائه ایده ای برای ملاحظه خواننده مد نظر است؟ کالا برای چه مخاطبی است؟

پاسخ به این پرسش ها قبل از طراحی تبلیغ گام نخست در ساخت یک تبلیغ تأثیر گذار است.


هدف شما هرچه می خواهد باشد، موفقیت هر تبلیغ بستگی به ...

ادامه نوشته

عکس های زیبا ترین مناطق دنیا

عکس های زیبا ترین مناطق دنیا

به نام خداوند مهربان

با سلام و احترام خدمت تمامی بازدید کنندگان گرامی

"ما به نظرات شما اهمیت می دهیم"

این تنها یک شعار تبلیغاتی نیست! طی ایم مدت پس از اجرای نظر سنجی سایت تنها یک نظر ثبت گردید و آن هم خواستار ارائه مطلب در خصوص گردشگری بود، و از آنجا که مدیریت این سایت بسیار علاقه مند به واژه پر معنی "مشتری مداری" می باشد، عزم خود را جزم نموده تا در این راستا ارائه خدمت نماید.

با سپاس

مدیر سایت بازارگردی

لطفا از عکس های زیبا ترین مناطق دنیا لذت ببرید...


ادامه نوشته

آیفون 5 چه شکلی خواهد بود؟ کنکاش در مدل سازی ها

آیفون 5 چه شکلی خواهد بود؟

تقریبا روزی نیست که یک شایعه جدید درباره آیفون 5 نشنویم. به خصوص از زمانی که احتمال معرفی آیفون در سپتامبر و به بازار آمدنش در اکتبر قوت گرفته است. زمان اش رسیده تا 8 مورد از قوی ترین احتمالات را دور هم جمع کنیم و ببینیم سایت های مختلف چه نظری در مورد طراحی نواده بعدی آیفون، دارند. با ما باشید تا در ادامه مطلب به طور مختصر و مفید، به تشریح هشت نمونه ی فرضی و اولیه از شکل و شمایل نسل بعدی آیفون بپردازیم. ...

ادامه نوشته

بازارگرایی؛ قلب بازاریابی

بازارگرایی؛ قلب بازاریابی

بازارگرایی؛ قلب بازاریابی


نويسنده:رضا - نوری نیا
همان طور که می دانیم موفقیت شرکتها و مؤسسات امروزی در گرو شناخت هر چه بیشتر از مشتریان و رقبا و سایر عوامل تأثیرگذار بر بازار است.
همان طور که می دانیم موفقیت شرکتها و مؤسسات امروزی در گرو شناخت هر چه بیشتر از مشتریان و رقبا و سایر عوامل تأثیرگذار بر بازار است. نیازها و خواست های مشتریان همواره درحال تغییر هستندو تنها در صورت شناخت این تغییرات است که شرکت می تواند موفق شود. از طرفی رقبا نیز به دنبال جذب مشتریان بیشتر برای خود هستند و در این راه از ...

ادامه نوشته

گرایش به بازار؛ قلب بازاریابی جدید

گرایش به بازار؛ قلب بازاریابی جدید

گرایش به بازار؛ قلب بازاریابی جدید

 
مدیران کامیاب کسانی هستند که سازمان خود را با شرایط روز همگام می سازند. این همگامی زمانی امکان پذیر است که کارکنان و مدیران گرایش به بازار را به عنوان یک فرهنگ و بینش بپذیرند.
در بازارگرایی رضایت مشتریان هسته فعالیت شرکت را تشکیل می دهد و کلیه فعالیتهای شرکت باید در راستای ارضای نیازهای مشتریان باشد.
شناخت نیازها و انتظارات مشتریان و پاسخگویی به تغییرات ایجاد شده ...

ادامه نوشته

عید سعید فطر مبارک باد

عید سعید فطر مبارک باد

به نام خداوند مهربان


با سلام و احترام و آرزوی قبولی طاعات و عبادات شما بازدیدکنندگان گرامی

عیدتان مبارک، التماس دعا